Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeKolego K1300S jest za ciężki na streeta, a K1300GT tak jak pisałem "wali się w zakrety, ma za wysoko środek ciężkości i do tego cały czas trzeba być lekko pochylonym w prawo. Tu chodzi o sposób traktowania Polaków właścicieli motocykil BMW (przeciętnie droższych od ich innych odpowiedników o 20-30 tysiaków) przez SAMO BMW !!! Jak ci wrescie zacznie się on sypać i poczekasz ze 2 - 3 miechy na części, to ci mina zrzednie ... PS Albo trafiłeś na super egzeplarz (czego ci gratuluje), albo nie zwracasz uwagi na padające podzespoły :) i śmigasz dalej. Fakt jest faktem - beemki ogólnie są usterkowe i o tych usterkach dobrze wiedzą w BMW ... (no tylko jak tu się przyznać, że taaaaka firma wypuszcza niedoróbki).
Odpowiedzdobra to teraz przeczytaj post 'motorzysty' i moj komentarz do niego, bo widze ze ja o pierniku a ty o wiatraku, moze ci sie uda zrozumiec sens w co watpie, a poza tym widze ze jak piszesz ze BMW sa 20-30tys drozsze od konkurencji to juz wogole lepiej nie gadajmy bo tw znajomosc tematu rowna jest zeru. A teraz zgodnie z twoimi danymi ide czekac az mi sie caly motor posypie bo przeciez to BMW... ah sorry przeciez trafilem wyjatkowy egzemplarz... hehe
Odpowiedz